24 Kasım 2012 Cumartesi

ANGRY BİRDS SPACE PASTASI


Daha önce oğlumun Angry Birds sevdasından bahsetmiştim.İşte hala devem ediyor bu sevda şimdilikte pek geçecekmiş gibi görünmüyor.
5. yaş günü içinde tabiki benden yine Angry Birds pastası istedi.Bu seferde Angry Birds Space karakterlerini yaptım.
Gördüğünde tepkisi " Un numara olmuş Anne hatta bin" oldu.Kutlama başlayana kadar da pastanın başından ayrılmadı:)
Pastanın üstüne "Akın'nın doğum günü.Hediyeler geliyor" yazmamı istese de onu ""Akın 5 yaşında"yazamaya ikna edebildim:)

Canım oğlum sağlıklı, mutlu, huzurlu nice yaşlara diliyorum.Seni çokkkk seviyorum...

Herkese sevgiler..







4 yorum:

  1. Mükemmel bir çalışma olmuş Remziye Hanım...

    YanıtlaSil
  2. Binlerce un numara olmuş Remziye hanım. Akın'ın da doğum günü kutlu olsun. Sağlıkla, mutlulukla ve hep sevdikleriyle dolu olsun yaşamı.

    Sizin de ellerinize sağlık.

    Çok sevgiler,

    YanıtlaSil