29 Mayıs 2012 Salı

KURABİYE YAPIMI (1. Aşama)

Bir çok konuda kendimi yetenekli hissetsemde yazmak konusunda nedense oldum olası eksik hissediyorum kendimi.Halbu ki uzun yıllar günlük tuttum.Hatta olayı abartıp günlüğüme yakınımdakileride dahil edip çoğu zaman "hadi bir şeyler yaz "cümleleri ile ellerine tutuşturdum.
Anliycağınız günlüklerim her dönem meşhurdu.Peki neden yazamıyorum ben??

Bu konuya nerden geldik derseniz bilgisayarın başında 20 dk. dır konuyu toparlayıp derdimi anlatmaya çalışıyorum ama olmuyor.Şimdi direk konuya giriyorum olduğu kadar artık:)

Kısa bir süre önce hayatımdaki en önemli insanlardan biri olan kuzanim Filiz'in bebeği oldu.Kuzenim dediğime bakmayın aslında hem Amca hem Teyze kızı olmamızdanmıdır bilinmez ama benim için eksik olan kızkardeş oldu hep bende sanırım onun için abla oldum.Neyse konuyu uzatmiyim.İşte minik Defnemizin bugün kırkı çıkıyor.Cuma günüde bir mevlüt düzenlenecek.
Teyze olarak bana iş düşüyor tabi kolları sıvayıp mutfağa girdim.Meraklıları için mevlüt krabiyelerini aşama aşama resimledim..



Önce hamuru hazırladım.Sonra da kalıplarla şekil verip pişirdim.4 tepsi mis gibi kokan kurabiyem oldu (72 adet)
Şimdi onlar soğuyadursun ben 2. aşama olan şeker hamurunu hazırlamaya koyulayım.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder